reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Rezničáková

Martina Rezničáková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rada rozdavam aj veci ktore malo ludi v dnesnom svete vie ocenit:)napriklad usmev.verim ze kazdy na svete ma niekde svoju druhu polovicku niekedy sa staci pozriet okolo seba a niekedy treba hladat cely zivot.lasku vsak nenachadzam a teda svoje tajnetuzby zahrnam do mojich basni:)a keby som chytila zlatu rybku a opytala sa ma na moje tri zelania povedala by som:kym slnko a hviezdy aj pre mna svietia nic mi viac netraba a ochotne by som ti rybicku pozicala:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Kradneš ma

Martina Rezničáková

Kradneš ma

  • 18. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Dievča

Martina Rezničáková

Dievča

  • 18. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Si pánom svojho sveta?

Martina Rezničáková

Si pánom svojho sveta?

  • 18. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Bez teba

Martina Rezničáková

Bez teba

  • 21. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
It is my opinion:)

Martina Rezničáková

It is my opinion:)

Sedela som v autobuse a čítala....

  • 21. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Môj fejtónček

Martina Rezničáková

Môj fejtónček

Kráčala som smerom ku škole. Zrazu z neba spadol vták.Bol mŕtvy.Pomyslela som si,že je to určite znamenie niečoho zlého....

  • 19. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ďakujem,že som

Martina Rezničáková

Ďakujem,že som

Ďakujem, že slnko hladí ma zlatými rukami. Ďakujem, že vidím kvety s prekrásnymi farbami...

  • 1. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Uvaznená v neznáme

Martina Rezničáková

Uvaznená v neznáme

V putách som zvieraná, na všetko tak sama...

  • 1. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
V samote samučká

Martina Rezničáková

V samote samučká

Sladké sú bozky, nežná je dlaň, čo by len dala, čo dala zaň...

  • 1. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Náš sen

Martina Rezničáková

Náš sen

Mrzuté slnko, obloha púšť a dážď, sychravé počasie, zo sna ma budí mráz...

  • 1. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Verím v lásku

Martina Rezničáková

Verím v lásku

Ráno keď vstávam a večer keď si líham spať...

  • 1. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Spomienka

Martina Rezničáková

Spomienka

  • 1. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Anjelsky anjel

Martina Rezničáková

Anjelsky anjel

Anjel...každý máme jedného...

  • 1. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ak budem...

Martina Rezničáková

Ak budem...

Ak budem slzou v tvojich očiach, nikdy nebudeš plakať. Ak budem úsmev na tvojich perách, nikdy sa neusmeješ.

  • 1. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu