reklama

Verím v lásku

Ráno keď vstávam a večer keď si líham spať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ráno keď vstávam

a večer keď si líham spať,

myslím len na teba,

ako ťa nemôžem mať.

Len kvôli tebe dýcham. 

Tak vojdi do môjho sveta!

Tvoju lásku si pýtam,

buď anjel, čo neodlieta.

Buď anjel, čo pofúka, keď bolí,

ten, kto utrie slzy moje.

Anjel, čo vždy pri mne stojí,

ten, kto pozná srdce moje.

Láska bez hraníc - korenie života,

synonymum najväčších krás.

Jediná vec, čo srdcia spája.

Verím v lásku, lebo verímv nás.

Martina Rezničáková

Martina Rezničáková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rada rozdavam aj veci ktore malo ludi v dnesnom svete vie ocenit:)napriklad usmev.verim ze kazdy na svete ma niekde svoju druhu polovicku niekedy sa staci pozriet okolo seba a niekedy treba hladat cely zivot.lasku vsak nenachadzam a teda svoje tajnetuzby zahrnam do mojich basni:)a keby som chytila zlatu rybku a opytala sa ma na moje tri zelania povedala by som:kym slnko a hviezdy aj pre mna svietia nic mi viac netraba a ochotne by som ti rybicku pozicala:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu