reklama

Ak budem...

Ak budem slzou v tvojich očiach, nikdy nebudeš plakať. Ak budem úsmev na tvojich perách, nikdy sa neusmeješ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ak budem slzou v tvojich očiach,

nikdy nebudeš plakať.

Ak budem úsmev na tvojich perách,

nikdy sa neusmeješ.

Ak budem krvou v tvojich žilách,

nikdy sa nezraníš.

Ak budem spomienkou v tvojej mysli,

nikdy si už nespomenieš.

Ak budem snívať spolu s tebou,

nikdy sa nezobudíš.

Ak budem hlások v tvojom hrdle,

nikdy nič nepovieš.

No ak budem tvojou láskou,

budeš ma ozaj milovať?

Martina Rezničáková

Martina Rezničáková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rada rozdavam aj veci ktore malo ludi v dnesnom svete vie ocenit:)napriklad usmev.verim ze kazdy na svete ma niekde svoju druhu polovicku niekedy sa staci pozriet okolo seba a niekedy treba hladat cely zivot.lasku vsak nenachadzam a teda svoje tajnetuzby zahrnam do mojich basni:)a keby som chytila zlatu rybku a opytala sa ma na moje tri zelania povedala by som:kym slnko a hviezdy aj pre mna svietia nic mi viac netraba a ochotne by som ti rybicku pozicala:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu