reklama

Bez teba

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako rieka bez vody,

ako hviezdy bez neba,

sama som, sama - bez teba.

Ako duša bez tela, 

ako hladný bez chleba,

myslím,ja myslím - iba na teba. 

Ako srdce bez lásky,

ako steblo bez klásku,

daj mi už odpoveď, odpoveď na lásku... 

Martina Rezničáková

Martina Rezničáková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rada rozdavam aj veci ktore malo ludi v dnesnom svete vie ocenit:)napriklad usmev.verim ze kazdy na svete ma niekde svoju druhu polovicku niekedy sa staci pozriet okolo seba a niekedy treba hladat cely zivot.lasku vsak nenachadzam a teda svoje tajnetuzby zahrnam do mojich basni:)a keby som chytila zlatu rybku a opytala sa ma na moje tri zelania povedala by som:kym slnko a hviezdy aj pre mna svietia nic mi viac netraba a ochotne by som ti rybicku pozicala:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu