reklama

Môj fejtónček

Kráčala som smerom ku škole. Zrazu z neba spadol vták.Bol mŕtvy.Pomyslela som si,že je to určite znamenie niečoho zlého....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kráčala som smerom ku škole. Zrazu z neba spadol vták. Bol mŕtvy . Pomyslela som si, že to bude určite znamenie niečoho zlého. Vŕtalo mi to hlavou, a keď mi to už vŕtalo až tak, že som sa nemohla učiť, ani fyziku, (alebo sa aspoň tak tváriť, čo je mojou najnovšou záľubou:)) tak som si povedala: " Možno len dopil redbull." Nikdy by mi nenapadlo,že to budú moje posledné kľudné slová dňa.

"Učiť sa,učiť sa,učiť sa...."Leninova veta, nám dobre známa. Každé ráno si vravím podobnú: "Učím sa, učím sa, a keď aj nie, hádam sa na mňa dnes štastie usmeje...."No v poslednej dobe na mňa nejako tá štastena nesadá. Aspoň v to ráno určite nie. Na prvej hodine rozmýšlam,či by mi nebolo lepšie v Kanade, alebo v USA. Majú tam skvelý školský systém. Všetko tam majú lahšie,aj mozog:)Vraj nikdy nič nerobia doma. Učiteľ sa žiakom venuje dovtedy, kým to nepochopia a nepohnú sa s učivom ďalej, kým to nevedia celkom vsetci. Poobede sa každý venuje tomu, čo má rád. Asi by mi tam bolo najlepšie...Navyše cola a bufetová strava...A jedávanie z papierových tanierov...Pri mojom kuchárskom umení, by som si tento systém ľahko osvojila. Mama ma do kuchyne ani nepúšťa. Keď sa na hrniec čo i len pozriem, vždy mi všetko prihorí, dokonca aj obyčajný čaj. Mama mi vždy vraví: "Vydaj sa za kuchára." Varenie je pre mňa nedostupným umením. Navyše Američania sú tak trochu pri sebe. Má to aj svoje výhody, iste. V malom výťahu sa nemusia tlačiť a v zime je im krásne teplučko. Keby som tam prišla ja, bola by som pre tamojších chalanov hotová modelka. Zvoní....Ani neviem, o čom táto hodina bola. Matika nikdy nebola mojou silnou stránkou. Keď som bola menšia, babka ma zavrela do izby s cukríkmi a ja som ich mala spočítať. Nakoniec aj tak skončili všetky v mojom brušku. Počítať som sa však už naučila. Teším sa na deň, kedy si budem počítať napríklad výplatu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Hovorí sa :"Kto nemá v hlave, má v nohách." Ktovie v čom mám teda ja:) A jedna múdra veta vraví: "Všetko, čo naozaj potrebujem vedieť som sa naučila v materskej škole." (Ktovie či Mária Terézia o tejto vete vedela:))Svätá pravda to je. Taktiež u mňa platí: "Čo môžeš urobiť dnes, odlož na pozajtra a hneď máš dva dni voľna."

Martina Rezničáková

Martina Rezničáková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rada rozdavam aj veci ktore malo ludi v dnesnom svete vie ocenit:)napriklad usmev.verim ze kazdy na svete ma niekde svoju druhu polovicku niekedy sa staci pozriet okolo seba a niekedy treba hladat cely zivot.lasku vsak nenachadzam a teda svoje tajnetuzby zahrnam do mojich basni:)a keby som chytila zlatu rybku a opytala sa ma na moje tri zelania povedala by som:kym slnko a hviezdy aj pre mna svietia nic mi viac netraba a ochotne by som ti rybicku pozicala:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu